Jelenlegi hely

Anyasági támogatás

Az anyasági támogatás a gyermek születését követő 6 hónapon belül igényelhető, feltéve, hogy az anya legalább 4 alkalommal (koraszülés esetén legalább 1 alkalommal) részt vett terhes-gondozáson.

Anyasági támogatás

Ki kaphatja?

Vér szerinti és örökbefogadó szülők, illetve a gyám a gyermek születését követő 6 hónapon belül igényelhetik.

Feltétele, hogy az anya legalább 4 alkalommal (koraszülés esetén legalább 1 alkalommal) részt vett terhes-gondozáson, erről az orvos mellett a védőnő is adhat igazolást.

Mit kap a jogosult?

öregségi nyugdíjminimum 225%-a 64 125 Ft
 
ikergyermekek esetén 300%-a 85 500 Ft

Hol lehet intézni?

·        járási hivatal, kormányhivatal, kormányablak és települési ügysegédek,

·        munkáltató, ha az igénylő munkahelyén működik családtámogatási kifizetőhely

·        elektronikus úton a https://eugyfel.allamkincstar.gov.hu/ oldalon azoknak, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval

Bővebb információ

http://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/28/KINCS00021

Letölthető kérelem nyomtatvány

http://cst.onyf.hu/hu/nyomtatványok/anyasági-támogatás/44-kérelem-anyasági-támogatás-megállapítására.html

Jogszabály

A családok támogatásáról szóló 1998. évi LXXXIV. törvény

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

VI. MESTERECSET PÁLYÁZAT

VI. MESTERECSET PÁLYÁZAT

Pályázat típusa: gyerek-és diákpályázatKorosztály: 5-18 évesekBeküldési határidő: 2020. november 8.
Lázár Ervin: A csodapatika

Lázár Ervin: A csodapatika

Lázár Ervin meséje tükröt tart elénk, hiszen a történetben szereplő patikában nem "gyógyszereket" lehet kapni. Te bemennél ide?
Az utolsó út

Az utolsó út

Szívhez szóló történet egy taxisofőrről és az utolsó útjára induló utasáról.
5+1 tipp, amit megtehetsz a lelki egészségedért - Szakértői tanácsok a Lelki Egészség Világnapján

5+1 tipp, amit megtehetsz a lelki egészségedért - Szakértői tanácsok a Lelki Egészség Világnapján

Szinte a csapból is az folyik, hogy az egészségünk érdekében mozogjunk rendszeresen és figyeljünk oda a helyes táplálkozására, de arról jóval kevesebb szó esik, hogy miként őrizhető meg a mentális jóllétünk, pedig ez manapság, amikor a járványhelyzet miatt még bizonytalanabbá váltak a hétköznapok, a korábbiaknál is fontosabb. Október 10., vagyis a lelki egészség világnapja alkalmából dr. Koppány Szilveszter, az Unilever Orvos Tanácsadója összegyűjtött 5+1 tippet, melyek segítségével könnyebben őrizhetjük meg lelki egyensúlyunkat.
Ugrás az oldal tetejére